هوالرزاق




ads

  • آخرین مطالب »
  • fa/every/4551/نگاهی-گذرا-به-سنگ-دهبید/نگاهی گذرا به سنگ دهبید

    نگاهی گذرا به سنگ دهبید 15 ساعت قبل

    آدم های بد قول چجور شخصیتی دارند 6 ساعت قبل

    روشهایی مفید برای رشد کسب و کارتون 18 ساعت قبل

    مراحل انجام پروتز سینه در خانم ها 1 روز قبل

    چجوری میشه لکه های قهوه ای صورت رو ازبین برد 1 روز قبل

    fa/every/4545/بهترین-روغن-های-طبیعی-مخصوص-سلامتی-و-زیبایی-پوست/بهترین روغن های طبیعی مخصوص سلامتی و زیبایی پوست

    بهترین روغن های طبیعی مخصوص سلامتی و زیبایی پوست 2 روز قبل

    چجوری گل شمعدانی رو پرورش بدیم و نگهداری کنیم 3 روز قبل

    با شربط انجیر اشتها کودکانتون رو چند برابر کنید 3 روز قبل

    چرا بچه ها از تاریکی میترسند 3 روز قبل

    چه تاثیرات منفی قلیان بر باروری مردان دارد 4 روز قبل

    fa/sport/4539/با-این-ورزش-ها-و-دستور-ها-سینه-مردونه-تری-داشته-باشید/با این ورزش ها و دستور ها سینه مردونه تری داشته باشید

    با این ورزش ها و دستور ها سینه مردونه تری داشته باشید 5 روز قبل

    چجوری برای زندگی برنامه ریزی ا جرایی داشته باشیم 5 روز قبل

    چیا بخوریم تا حافظه بهتری داشته باشیم 1 هفته قبل

    راه هایی برای اینکه کیفیت آبلیمو رو متوجه بشید 7 روز قبل

    مدل لباس مجلسی دخترانه شیک


    بیشتر بدانید  5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود!

    بیشتر بدانید 5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود!

    با وجود اینکه کارشناسان غذا مصرف غذا ها و مواد خوراکی سالم را توصیه میدهند اما افراط در میل کردن آن ها را نیز برای جسم زیان آور و ریسک دار میدانند.

    مسمومیت های خوراکی

    رعایت اعتدال حتی در مورد گزینه های سالم خوراکی نیز صدق می کند و بایست این مطلب را به یاد داشته باشیم که زیادتر همیشه مناسبتر نیست!در اینجا 5 گونه ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان منجر به بروز مسمومیت های خوراکی می شود، زیادتر معرفی شده است:


    آجیل برزیلی: آجیل برزیلی منشا اصلی سلنیوم است؛ یعنی یک ماده اساسی در تولید مثل و یاری به جسم برای مبارزه با عفونت ها. یک مشت آجیل برزیلی نزدیک به 90 گرم سلنیوم دارد که تقریبا دو برابر مقدار احتیاج هر روزه شما به این ماده است.
    میل کردن گاه به گاه آجیل برزیلی مناسب است اما استفاده هر روزه آن سبب ریسک سمیت سلنیوم می شود و همین روند با از دست دادن مو، مسائل عصبی و مسائل دستگاه گوارش، روشی سر، و حتی حمله قلبی و نارسایی کلیه همراه است. استفاده یک نوبت آجیل برزیلی در هفته خالی از لطف نیست. استفاده هر روزه پیشنهاد شده سلنیوم 50 تا 70 میکروگرم در روز برای بزرگسالان است.


    چغندر: سبزیجات تیره رنگی نظیر چغندر نیروگاه غذا ای هستند اما مواد طبیعی به نام اگزالات هم دارند که در واقع یک پروبیوتیک برای غذا باکتری های سالم در روده محسوب می شود. اما اگر شما مستعد دچار به سنگ کلیه هستید، استفاده بیش از اندازه خوراکی های شامل اگزالات تمام چیز را بدتر می کند. کلیه موادی نظیر اگزالات را به سختی فیلتر می کند و تجمع آن قادراست منجر به تشکیل سنگ کلیه شود. اگر شما احتیاج به قطع خوراکی های لبریز از اگزالات دارید، یک کارشناس غذا قادراست توصیههای جانشین با اگزالات کمتر نظیر کلم یا گل کلم را به شما ارائه دهد.


    کنسرو تن: اگرچه این کنسرو لبریز از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است اما افراط در استفاده ماهی تن قادراست به جهت گرفتن میزان بسیار جیوه، ریسک دار باشد زیرا این ماهی نسبت به زیادی از ماهی های دیگر شامل جیوه زیادتری است. گرفتن جیوه بسیار به مسائل بینایی، شنوایی و گفتاری، ضعف عضلانی و هماهنگی، منجر می شود. افزون بر این استفاده بیش از اندازه جیوه منجر به وارد آوردن ضرر به سیستم عصبی و مغز جنین در حال پرورش و بچهان خردسال خواهد شد. در طول هفته، بیش از سه تا پنج کنسرو ماهی تن، استفاده ننمایید. همینطور، زیادتر از ماهی هایی مثل سالمون مصرف نمایید.


    لوبیا سفید و گوشت قرمز: هر دو منشا لبریز از آهن محسوب می شوند و اثر اساسی در سرایت اکسیژن به ماهیچه ها دارند. به یاد داشته باشید که گرفتن کم آهن سبب احساس ضعف و خستگی و گرفتن بسیار آن سبب دچار به نارسایی کبد خواهد شد. اگر شما در حال گرفتن مکمل های آهن هستید، در مورد مقدار مصرف این منابع خوراکی با دکتر تان مشورت نمایید.


    برنج قهوه ای: مطمئنا مصرف کربوهیدرات های پیچیده ای نظیر برنج قهوه ای مساوی است با بهداشت مواد خوراکی. اما به یاد داشته باشید که برنج آرسنیک موجود در آب و خاک را جذب می کند و برنج قهوه ای تمایل زیادتری برای جذب زیادتر فلزات سنگین دارد. آرسنیک در این میان به عنوان یک ماده سرطان زا، شناخته شده است و در حال حاضر هیچ مقدمه ایمنی در برابر میزان آن در خوراکی شناخته نشده است. اما متخصصان بخصوص متخصصات محیط زیست اعلام می کنند که مقدار مصرف این گونه برنج بایست در حد زیاد متعادل باشد و زیادتر، غلات سبوس دار جانشین آن شود.

    آوای تندرستی


    بیشتر بدانید  5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود!

    برچسب های
    بیشتر بدانید 5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود! - - - - - - - - -

    آمار و ارقام
    زمان قرار گرفتن در سایت :1395/03/17-32 ماه قبل
    کل بازدید : 743
    تعداد بازدید ماه جاری : 743
    تعداد بازدید در هفته جاری : 3
    تعداد علاقه مندی ها : 0

    تعداد 0رای به بیشتر بدانید 5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود! داده شده است
    و میانگین امتیازات برابر است با: 50 %
    نظر شما راجع به بیشتر بدانید 5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود!


    مطالب مرتبط با بیشتر بدانید 5 ماده خوراکی سالم که افراط در استفاده آنان سبب مسمومیت های خوراکی میشود!

    چجوری میشه لکه های قهوه ای صورت رو ازبین برد چجوری میشه لکه های قهوه ای صورت رو ازبین برد
    چه تاثیرات منفی قلیان بر باروری مردان دارد چه تاثیرات منفی قلیان بر باروری مردان دارد
    چجوری از اضطراب و تپش قلب پیشگری کنیم چجوری از اضطراب و تپش قلب پیشگری کنیم
    برای سلامت فرزندان پسرتان این موارد آلت تناسلی را چک کنید برای سلامت فرزندان پسرتان این موارد آلت تناسلی را چک کنید
    برای داشتن سلامتی بیشتر این مواد غذایی را بیشتر استفاده کنید برای داشتن سلامتی بیشتر این مواد غذایی را بیشتر استفاده کنید
    شکل شکم مادران باردار و وضعیت جنسی و جسمی جنین شکل شکم مادران باردار و وضعیت جنسی و جسمی جنین
    چجوری با روش هایی ساده پوست سفیدتری داشته باشیم چجوری با روش هایی ساده پوست سفیدتری داشته باشیم
    در روزهای اول بعد از زایمان چی بخوریم در روزهای اول بعد از زایمان چی بخوریم
    رای بهبود زخم جسم پس از زایمان از بعضی راهکارهای اثربخش می توانید یاری بگیرید غذا در روزهای اول زایمان زیاد باارزش و حائز ارزش است برای بازیابی قوای جسمی مادر بعضی موادخوراکی سودمند به آن ها توصیه می کنیم که زیاد سودمند و پرفایده هستند این موادخوراکی سبب زیاد شدن شیر مادر و زیاد شدن تندرستی مادر و نوزاد نیز خواهند شد . مراقبت غذایی بعد از سقط جنین مراقبت غذایی بعد از سقط جنین
    سقط جنین برای هر مادری موضوعی دردناک و آزادستهنده است.مادرانی که بچه خود را از دست می دهند افزون بر حمایت عاطفی احتیاج دارند از دید غذا تثبیت شوند.زیرا سقط جنین سبب ضعیف شدن جسم می شود راه کارهایی ساده برای بهبود بخیه زایمان راه کارهایی ساده برای بهبود بخیه زایمان
    زایمان طبیعی نسبت به سزارین فرق های زیادی دارد. هر کس با توجه به توانایی بدنی و همینطور آمادگی روحی که دارد یکی از این شیوه ها را برای زایمان انتخاب می کند. هر دوی این شیوه ها پیامد ویژه خود را دارند. امروز در شیثار می خواهیم درباره شیوه های بهبود بخیه زایمان طبیعی با شما صحبت کنیم
    عوامل متعدد پنهان چاقی (قسمت اول)، از آلرژی های غذایی تا کمبود خواب! عوامل متعدد پنهان چاقی (قسمت اول)، از آلرژی های غذایی تا کمبود خواب!
    عوامل متعددی وجود دارند که دارای پتانسیل افزایش وزن هستند در حالی که در ظاهر چندان مهم به نظر نمی رسند. در این مطلب قصد داریم در خصوص تمام عوامل پنهان چاقی صحبت کنیم. لطفاً ما را همراهی کنید. تغذیه در شیردهی باید چگونه باشد؟ تغذیه در شیردهی باید چگونه باشد؟
    در صورت تغذیه ی نادرست و ناکافی در دوران شیردهی، مادر بیش از شیرخوار متضرر می شود؛ و با عوارضی همچون پوکی استخوان، مشکلات دندانی، کم خونی و... مواجه خواهد شد. با این مواد غذایی کالری سوزی در خواب داشته باشید! با این مواد غذایی کالری سوزی در خواب داشته باشید!
    با مصرف برخی مواد غذایی حتی می توانید در رختخوابتان و به صورت شبانه نیز به هدف لاغری و کاهش وزن نزدیک تر شوید... مقایسه کودکی شهرام عبدلی با پسرش+تصاویر مقایسه کودکی شهرام عبدلی با پسرش+تصاویر
    عکسهایی از شهرام عبدلی و پسرش روزانه چه میزان آب باید بنوشیم؟ روزانه چه میزان آب باید بنوشیم؟
    یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود و به دنبال پاسخ صحیح آن هستد، این است که در طول روز چه مقدار یا چند لیوان آب باید بخوریم تا آب بدن تامین شود. پرسش در مورد میزان نیاز روزانه به آب، پاسخ های ساده ای می تواند داشته باشد از قبیل ین که نیازهای روزانه به این نوشیدنی در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل بسیاری از جمله سلامت بدن، فعالیت روزانه و محلی که فرد در آن زندگی می کند مرتبط می شود. نحوه و میزان نمک مصرفی در غذاهایتان! نحوه و میزان نمک مصرفی در غذاهایتان!
    بهتر است میزان نمک مصرفی در غذاهایتان را کاهش دهید و در زمینه زیاده روی در مصرف نمک مراقب باشید و حتما از نمک یددار استفاده کنید. ماده های مغذی ای که کمبود آنها بسیار شایع است! ماده های مغذی ای که کمبود آنها بسیار شایع است!
    برنامه های غذایی معمول امروزی، فقیر از بسیاری از مواد مغذی هستند. در این مطلب به بررسی 7 ماده ی مغذی که کمبود آن بسیار شایع است می پردازیم. خوردنی هایی که برای نارسایی کبد ممنوع هستند! خوردنی هایی که برای نارسایی کبد ممنوع هستند!
    بدون شک مصرف الکل قطعاً روزی به سیروز کبدی منتهی خواهد شد. این بیماری که کبد در آن به تدریج نابود می شود، به مواد غذایی مصرفی نیز وابسته است. خمیرها، نان ها، پنیرها و ... از جمله همین مواد محسوب می شوند. برای افزایش قدرت جلوگیری از بین رفتن ماهیچه ها اینها را بخورید! برای افزایش قدرت جلوگیری از بین رفتن ماهیچه ها اینها را بخورید!
    محققان پروتئینی را کشف کرده اند که با بالا رفتن سن باعث ضعف ماهیچه ها می شود. دانشمندان دانشگاه آیوا به طور تصادفی دو ترکیب طبیعی پیدا کرده اند که یکی از آنها در سیب و دیگری در گوجه فرنگی سبز وجود دارد، این دو ترکیب فعالیت این پروتئین را در عضلاتی که پیر شده اند کاهش می دهد. معرفی صبحانه های سالم  برای کودکان! معرفی صبحانه های سالم برای کودکان!
    یک صبحانه سالم شامل ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین است سعی کنید غلات کامل مانند جو دوسر، نان تست سبوس دار، و یا غلات کامل را با یک منبع پروتئینی مانند شیر، ماست، کره بادام زمینی، تخم مرغ، و یا پنیر ترکیب کنید. اضافه کردن میوه باعث افزایش ویتامین ها و مواد معدنی، میشود و برای صبحانه بچه ها خیلی خوبست .


    هر مزاجی چه نوع گوشتی باید مصرف کند ! هر مزاجی چه نوع گوشتی باید مصرف کند !
    هر مزاجی چه نوع گوشتی باید مصرف کند و توصیه های مختلف طب سنتی برای مصرف انواع گوشت در انواع مزاج ها چیست و چه کسانی با چه نوع طبعی از چه گوشتی باید استفاده کنند.
    خوراکی هایی که حاوی ویتامین دی و پیشگیری کننده از ام اس هستند! خوراکی هایی که حاوی ویتامین دی و پیشگیری کننده از ام اس هستند!
    برای پیشگیری از مبتلاشدن به عارضه ام اس از چه منابع غذایی می توانیم کمک بگیریم ،آیا مصرف غذاهای حاوی ویتامین دی می توانند در این زمینه مفید باشند و به درمان ام اس کمک کنند.
    مصرف مکرر سیب زمینی چه عوارضی دارد! مصرف مکرر سیب زمینی چه عوارضی دارد!
    آیا می دانستید با مصرف غذاهای حاوی سیب زمینی به مبتلاشدن به دیابت یک قدم نزدیکتر خواهید شد بهتر است برای سیب زمینی جایگزینی مناسب پیدا کنید و از مصرف آن پرهیز کنید و اشکال مختلف آن را در غذاهایتان کنار بگذارید.
    آیا شما مسئولیت کارهایتان را می پیذیرید؟ آیا شما مسئولیت کارهایتان را می پیذیرید؟
    چنانچه در صدد بهبود روابط هستید، باید کمی مسئولیت‌پذیر باشید‎
    دلایل بد زبانی کودک!! دلایل بد زبانی کودک!!
    برای جلوگیری از بدزبانی کودک تان اولین کار این است که دلیل این بدزبانی را بدانید‎
    تاثیر بیماری های جسمی بر روح و روان تاثیر بیماری های جسمی بر روح و روان
    یک بیماری شدید جسمی می تواند هر گوشه از زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد‎
    سه كليد طلايي براي دست‌يابي به آرزوهاي‌مان سه كليد طلايي براي دست‌يابي به آرزوهاي‌مان
    براي رسيدن به خوشبختي و موفقيت بايد به دنبال سه اصل مهم و ضروري باشيد
    عوامل بی نظمی  و از بین بردن انها عوامل بی نظمی و از بین بردن انها
    بی نظمی را از سر راه خلاقیت تان بردارید
    تقویت اعتماد به نفس با این راهکارها تقویت اعتماد به نفس با این راهکارها
    اغلب افراد موفق،دارای اعتماد به نفس هستند.
    عواقب استفاده زیاد از شکر! عواقب استفاده زیاد از شکر!
    شکر پرطرفدارترین ماده خوراکی برای انواع دسرها و پیش غذاها و شیرینی هاست مصرف آن برای دیابتی ها و افراد مسن بسیار مضر است می خواهیم در مورد عواقب استفاده از آن بیشتر بدانیم.
    خرید بک لینک دانلود آهنگ دانلود بازی کم حجم مدل آستین مانتو