هوالرزاق






خلاصه ای از میان نوبت خوب برای قبل از ورزش برای بچهان!

میان نوبت ای انتخاب نمایید که کم چرب و لبریز از کربوهیدرات باشد همینطور میزانی هم فیبر داشته باشد

میان نوبت قبل از ورزش برای بچهان

میان نوبت ای انتخاب نمایید که کم چرب و لبریز از کربوهیدرات باشد همینطور میزانی هم فیبر داشته باشد ( چوب شور سبوس دار، کراکرهای سبوس دار، پوره ی سیب شیرین نشده ).


هضم و تبدیل یک منشا ثابت انرژی آسان خواهد بود. آب اثری کلیدی دارد و مناسبتر از آشامیدنی های ورزشی لبریز از کالری است.

اگر بچهتان علاقه ای به آب ندارد از میوه های آبدار یا بستنی های یخی میوه ای مصرف نمایید.


پیشنهاد ها:
3عدد کراکر سبوس دار
2 عدد نارنگی یا یک فنجان توت فرنگی یک دوم فنجان پوره سیب شیرین نشده یک عدد بستنی یخی میوه ای

پزشککرمانی


برچسب های
خلاصه ای از میان نوبت خوب برای قبل از ورزش برای بچهان!

آمار و ارقام
زمان قرار گرفتن در سایت :
کل بازدید : 526
تعداد بازدید ماه جاری : 526
تعداد بازدید در هفته جاری : 3
تعداد علاقه مندی ها : 0

تعداد 0رای به خلاصه ای از میان نوبت خوب برای قبل از ورزش برای بچهان! داده شده است
و میانگین امتیازات برابر است با: 50 %
نظر شما راجع به خلاصه ای از میان نوبت خوب برای قبل از ورزش برای بچهان!


مطالب مرتبط با خلاصه ای از میان نوبت خوب برای قبل از ورزش برای بچهان!