هوالرزاق




ads

  • آخرین مطالب »
  • fa/Lifestyle/4554/تاثیر-اشتغال-زنان-بر-خانواده-و-باروری/تاثیر اشتغال زنان بر خانواده و باروری

    تاثیر اشتغال زنان بر خانواده و باروری 10 ساعت قبل

    دعوا کردن کودکان چه عواقبی دارد 22 ساعت قبل

    چرا بعد از زامیان مشکلاتی در رابطه زناشویی به وجود می آید 1 روز قبل

    نگاهی گذرا به سنگ دهبید 2 روز قبل

    چجوری پسرها مخ زنی میکنند 1 روز قبل

    fa/Married/4549/آدم-های-بد-قول-چجور-شخصیتی-دارند/آدم های بد قول چجور شخصیتی دارند

    آدم های بد قول چجور شخصیتی دارند 2 روز قبل

    روشهایی مفید برای رشد کسب و کارتون 2 روز قبل

    مراحل انجام پروتز سینه در خانم ها 3 روز قبل

    چجوری میشه لکه های قهوه ای صورت رو ازبین برد 3 روز قبل

    بهترین روغن های طبیعی مخصوص سلامتی و زیبایی پوست 4 روز قبل

    fa/fun/4544/چجوری-گل-شمعدانی-رو-پرورش-بدیم-و-نگهداری-کنیم/چجوری گل شمعدانی رو پرورش بدیم و نگهداری کنیم

    چجوری گل شمعدانی رو پرورش بدیم و نگهداری کنیم 5 روز قبل

    با شربط انجیر اشتها کودکانتون رو چند برابر کنید 5 روز قبل

    چرا بچه ها از تاریکی میترسند 5 روز قبل

    چه تاثیرات منفی قلیان بر باروری مردان دارد 6 روز قبل

    مدل لباس مجلسی دخترانه شیک


    دستاورد های جدید برای قد بلند شدن

    دستاورد های جدید برای قد بلند شدن

    همیشه راه هایی برای اینکه قد بلند تر شوید پیدا میشود و علم در راه پیشرفت برای سلامتی و افزایش قد است و امروز تعدادی از این راه های تازه رو براتون داریم

    قد نهایی شما به وراثت و محیط وابسته است، بنابراین تصور این که قد نهایی فقط به زمینه ارثی مربوط می‌‌شود، غلط است. عوامل محیطی مانند ورزش، تغذیه، وضعیت خواب، بیماری و استرس بر پرورش قد شما تاثیر می‌‌گذارند.

    شما بر روی ژن‌های خود کنترلی ندارید، ولی کنترل عوامل محیطی در اختیار شماست. پس می‌‌توانید برای اصلاح قد خود راه‌های زیر را امتحان نمایید.

    1- ورزش نمایید:

    ورزش‌های کششی مثل یوگا، ژیمناستیک، شنا یا حتی تلاش برای صاف ایستادن به افزایش قد کمک می‌‌کنند. مایع بین مفصلی یک مایع با قابلیت ارتجاعی می باشد که با ورزش مناسب می‌‌توانید آنرا کش بیاورید. تمرین‌های ورزشی زیر، نمونه‌ای از ورزش‌های مناسب برای کمک به پرورش قد می باشد ولی توجه داشته باشید که ورزش، حداقل 2 ساعت با خوردن غذا فاضله داشته باشد.

    کشش پا:

    به پشت بخوابید و تصور نمایید که یک جعبه را با کف پای راست فشار می‌‌دهید. تا 5 بشمارید، همین کار را با پای چپ انجام دهید.
    بر روی شکم بخوابید و همین ورزش را تکرار نمایید.

    کشش باسن:

    به پشت بخوابید و زانوهایتان را تا سینه بالا بیاورید. آنها را با دست گرفته، بکشید.

    در همان زمان از طریق دهان بازدهم نمایید و ماهیچه‌های شکم را به داخل بکشید. در حالی که پاها را صاف می‌‌نمایید نفس بکشید و هوا را از طریق بینی به داخل ریه وارد نمایید.

    2- تغذیه مناسب و کافی داشته باشید:

    مقدار و نوع غذاهایی که می‌‌خورید بر روی قد، پرورش و سلامت شما تاثیر دارد. برای دریافت کافی پروتئین و سایر مواد مغذی مهم، روزانه باید گروه‌های غذایی متفاوت و منابع غذایی گوناگون در برنامه غذایی شما وجود داشته باشد.

    ضمن این که از برنامه غذایی مناسب استفاده می‌‌نمایید، به توصیه‌های زیر برای افزایش قد توجه نمایید:

    غذاهای نشاسته‌ای مثل سیب زمیین تنوری، نان و مربا، اسپاگتی یا غلات آماده مصرف انتخاب‌های مناسبی هستند ولی غذاهایی که مقدار قند یا شکر زیادی دارند مناسب نیستند.

    ● سعی نمایید در هر وعده غذا، زیاد نخورید. پیشنهاد می‌‌شود تعداد وعده‌های غذا را در روز به حدود 5 وعده برسانید و حجم هر وعده را کم نمائید.

    پروتئین‌های زود جذب و با کیفیت بالا مثل شیر، ماست، پنیر و مرغ یا ماهی مصرف نمایید.

    استخوان‌های شما برای پرورش نیاز به کلسیم، فسفر، منیزیم، ید، ویتامین A دارند. عضلات نیز برای پرورش به پروتئین و کربوهیدارت نیازمندند. بنابراین برای بلند شدن قد و پرورش استخوان‌ها و عضلات، رژیم معمول شما باید غنی از مواد زیر باشد:

    کلسیم در شیر و لبنیات، بادام و قندق، کنجد، کلم، اسفناج و بامیه وجود دارد.

    فسفر در گوشت قرمز، مکیان، ماهی، زرده تخم مرغ، لوبیاهای خشک، آجیل، غلات، غلات کامل، نخود سبز، ذرت، شکلات و دانه‌ها فراوان است.

    منیزیم در سبزی‌های با برگ سبز تیره مثل اسفناج همچنین مغزها، دانه‌ها و برخی غلات کامل دیده می‌‌شود.

    غذاهای دریای تامین کننده خوب ید هستند و در کشور ما لازم می باشد در مواردی که نیاز به مصرف نمک است، از نم یددار استفاده شود.

    جگر به خصوص کبد ماهی، کره، هویج، سبزی‌های برگ سبز تیره و زرد رنگ مناب خوب ویتامین A هستند.

    پروتئین‌ها در گروه گوشت و لبنیات فراوان‌تر هستند.

    کربوهیدرات در غذاهای نشاسته‌ای مثل برنج، نان، سیب‌زمینی، ذرت و سایر غلات وحبوبات و نیز در برخی میوه‌ها وجود دارد ولی برای اجتناب از دریافت زیاد انرژی باید از مصرف بیش از حد کربوهیدرات پیشگیری نمود.

    توصیه می‌‌شود شب‌ها بعد از غذا خوردن حداقل 2 ساعت استراحت نمایید، سپس برای خوابیدن آماده شوید.


    دستاورد های جدید برای قد بلند شدن

    برچسب های
    دستاورد های جدید برای قد بلند شدن - - -

    آمار و ارقام
    زمان قرار گرفتن در سایت :1393/09/22-50 ماه قبل
    کل بازدید : 2,165
    تعداد بازدید ماه جاری : 2,165
    تعداد بازدید در هفته جاری : 1
    تعداد علاقه مندی ها : 0
    تعداد 0رای به دستاورد های جدید برای قد بلند شدن داده شده است
    و میانگین امتیازات برابر است با: 50 %
    نظر شما راجع به دستاورد های جدید برای قد بلند شدن


    مطالب مرتبط با دستاورد های جدید برای قد بلند شدن

    • پرورش قدرت تصمیم گیری در کودکانپرورش قدرت تصمیم گیری در کودکان
      تصمیم گیری یکی از نشانه های بلوغ افراد است و باید در فرآیند تربیت کودکان به اون ها آموزش داد که چگونه به درستی تصمیم گیری نمایند و قدرت تصمیم گیری را در کودکان پرورش داد اون هم با روش های صحیح و البته درست
    • او چقدر مرا دوست دارد؟او چقدر مرا دوست دارد؟
      امروز مطلبی داریم خواندنی برای جوانان و شاید بیشتر هم برای خانم های جوان و اون هایی که واقعا دوست دارن بدونن نامزد و یا همراهشون چقدر به اون ها وابستگی داره و شما در دید او چقدر مهم هستید
    • حرکات کششی برای افزاریش قدحرکات کششی برای افزاریش قد
      حرکات کششی هم میتونه در افزایش قد شما دوستان در دوران نوجوانی و سنین بلوغ موتر باشه و تنها بازی های مانند والیبال و بسکتبال نیستند که برای افزایش قد میتونه راه حل خوبی برای شما دوستان باشه ، پس حرکات کششی رو  فراموش نکنید و البته این مطلب رو از دست ندهید
    • به کودکان خود انقدر نگوییند بکن و نکنبه کودکان خود انقدر نگوییند بکن و نکن
      یکی از عادت های بزرگ تر ها در تربیت کودکان این روزهای ما این شده که به کودکان خودشون خیلی باید و نباید هایی رو تذکر میدن و میگویند بکن و نکن که در تربیت کودک ها خیلی روش خوبی نیست و مناسب نمیباشد
    • آشنایی با اشتباهات بزرگ دوران نامزدی تا عقدآشنایی با اشتباهات بزرگ دوران نامزدی تا عقد
      بعد از نامزدی دوران خوش نامزدی شروع میشود و آماده سازی کارها برای عقد و عروسی، اما باید مراقب باشید که در دوران نامزدی اشتباهات رایج این دوران رو انجام ندید و هوشمندانه برخورد کنید
    • کمبود روی عامل کوتاهی قدکمبود روی عامل کوتاهی قد

      قد کوتاه از مشکلات و مسائلی است که خیلی از جوانان ما از خانم ها گرفته تا آقایان با ان مسئله دارند و یکی از عوامل ان مصرف کم روی است

    • تست روانشناسی : چقدر خطر میکنیدتست روانشناسی : چقدر خطر میکنید
      با تستی که امروز براتون داریم شما میتونین میزان خطر پذیری خودتون رو ببینید و متوجه بشید که شما چقدر خطر پذیر هستید ، شاید با این تست به دلیل بعضی  از کارهای خودتون پی ببرید و شاید تحولی باشه بر روی رفتارهای شما
    • تست قدیمی شخصیت شناسی و روانشناسیتست قدیمی شخصیت شناسی و روانشناسی
      امروز یک تست قدیمی رو براتون داریم تستی که خیلی قبل تر هم حتما با اون روبرو شده اید و اون رو تجربه کردین و شاید همتون اون رو حداقل یکبار زده باشید وبرای این اسم تتس قدیمی رو بهش داریم
    • چرا اعتماد کردن به آدما اینقدر سخته؟! چرا اعتماد کردن به آدما اینقدر سخته؟!
      اعتماد مهم است. بدون اعتماد به دیگران، جامعه از هم خواهد پاشید. شما مجبور هستید به این فکر که مردم در کل با شما صادقانه رفتار می کنند و به تعهداتشان پایبندند، اعتماد کنید. هر چه باشد، شما همه افرادی را که مواد غذایی برایتان تهیه می کنند، لباس هایتان را می دوزند و از پول هایتان در بانک محافظت می کنند نمی شناسید و نمی توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید.
    بهترین راه از بین بردن موهای زائد بهترین راه از بین بردن موهای زائد
    بهترین راه از بین بردن موهای زائد چیست و چگونه موهای زائد غیر هورمونی را از بین ببریم آموزش درست کردن مرغ مجلسی آموزش درست کردن مرغ مجلسی
    مشکل عمده خانم ها در مواقعی که مهمان دارند غذا درست کردن است از آنجا که تمامی خانم های ایرانی عادت دارند که مهمانی های مجلل را با چندین نوع غذا برگزار کنند مدل رنگ مو ویژه تابستان 93 مدل رنگ مو ویژه تابستان 93
    در زیر مطلبی در مورد رنگ مو تابستان 93 و همچنین طرز تهیه و فرمولاسیون این رنگ های تابستان + بقیه رنگهای سال رو برای خانم های خوش چهره و زیبا گذاشتم مسائل جنسی رو از کجا و چه کسی باید آموخت مسائل جنسی رو از کجا و چه کسی باید آموخت
    واقعا مسائل جنسی رو باید از چه کسی و کجا آموخت ،پدرو مادر خانواده و یا مدرسه و دوسستان. و آنها اطلاعاتشان را از چه کسی گرفته اند و آیا اطلاعات آنها درست است 5 تیپ شخصیت که باید از آن ها خلاص شد 5 تیپ شخصیت که باید از آن ها خلاص شد
    بعضی تیپ های شخصیت در اطراف ما تیپ های فوق العاده بد و نابود کننده های هستند که باید هرچه زودتر از دست اون ها خلاص شد 5 نکته برای وقت افطار ماه رمضان 5 نکته برای وقت افطار ماه رمضان
    همیشه از نکاتی در مورد سحرهای ماه رمضان براتون مطالبی داشتیم و امروز مطالبی از زمان افطار براتون داریم نکاتی که وقت افطار بهتره رعایت کنید کم استفاده ترین وسائل سیسمونی نوزاد کم استفاده ترین وسائل سیسمونی نوزاد
    خیلی از خانواده در هنام به دنیال اومدن بچه سعی میکنند سیمونی خیلی خیلی کامل و خوبی برای کودکان خودشون مهیا کنند اما غافل از اینکه تهیه کردن یک سیسمونی کامل همیشه هم خوب نیست و حتی خیلی از وسائل سیسمونی هست که اصلا به کار نمی آید با کودک بد خواب چه کنیم با کودک بد خواب چه کنیم
    آیا شما هم کودک بدخوابی دارید ونمیدونید با کودک بد خواب خودتون چه کنید و شده شب ها از مشکل بدخوابی کودک خودتون عاصی بشید و... ندونین چی کار کنید چگونه مواد غذایی را نگهداری کنیم؟ چگونه مواد غذایی را نگهداری کنیم؟
    خانم های خانه دار و کدبانو مشکل زیادی برای باقی مانده غذاها و مواد غذایی خود دارند و بدلیل اینکه جای زیادی برای این مواد غذایی لازم است خواب بعد از سحری کمکی برای روزه داران خواب بعد از سحری کمکی برای روزه داران
    خواب مناسب و به اندازه یکی از عوامل است که ميتونه روزه رو برای روزه داران راحتر بکنه و یکی از زمان هایی که میشه خواب تقریبا مناسبی داشت خواب بعد از سحری است


    راه های برطرف کردن پرخوری بخاطر استرس راه های برطرف کردن پرخوری بخاطر استرس
    با چه روش هایی می توانیم با پرخوری عصبی مقابله کنیم و روش های کنترل این مشکل کدامند با چه روش هایی می توانیم هورمون استرس و هورمون های عصبی منجر به این عارضه را سرکوب کنیم.
    خوردن سوپ چه فوایدی برای بدن دارد! خوردن سوپ چه فوایدی برای بدن دارد!
    خوردن سوپ چه تاثیرات مفیدی روی بدن میگذارد و چه فوایدی برای بدن ما دارد چه بیمارانی باید سوپ میل کنند و سوپ مرغ برای چه بیمارانی مفید است؟در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.
    نشانه های اتمام روابط دوستانه‌ نشانه های اتمام روابط دوستانه‌
    گاهی درباره‌ی دوستی های خود بیاندیشید
    با این مواد غذایی قوای ذهنی خود را پرورش دهید! با این مواد غذایی قوای ذهنی خود را پرورش دهید!
    با چه مواد خوراکی می توانیم به پرورش قوای ذهن خود کمک کنیم و مانع زوال عقل و بروز مشکلات در آن شویم چه مواد خوراکی کمک شایانی در این زمینه به ما می کنند در این مطلب لیستی از بهترین مواد غذایی را برایتان آورده ایم.
    راه های کاهش دروغ گویی راه های کاهش دروغ گویی
    گاهی اوقات افراد دروغ می گویند چون می خواهند چیزی را در وجود خودشان پنهان کنند
    آیا خواص بی نظیر آناناس را می دانید؟! آیا خواص بی نظیر آناناس را می دانید؟!
    از آناناس می توانیم برای درمان سرفه کمک بگیریم و موجب درمان آن و بهبود این عارضه شویم آب آناناس خاصیت درمان کنندگی برای سرفه دارد و می تواند برای رفع آن موثر باشد.
    تکنیک‌هایی برای رهایی از اضطراب استرس تکنیک‌هایی برای رهایی از اضطراب استرس
    یک جا نشستن ها ی طولانی شما را به یک فرد مضطرب تبدیل خواهد کرد.
    برای درمان التهاب در بدن چه بخوریم؟ برای درمان التهاب در بدن چه بخوریم؟
    از چه خوراکی هایی برای مقابله با التهاب بدن می توان استفاده کرد چه درمان های خوراکی برای این عارضه وجود دارد چگونه از طریق مواد غذایی می توانیم با التهاب بدنمان را برطرف کنیم.
    آشنایی با بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان آشنایی با بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان
    بهترین راه برای از بین بردن استرس کودکان، پیدا کردن منبع استرس اوست
    عواقب استفاده زیاد از شکر! عواقب استفاده زیاد از شکر!
    شکر پرطرفدارترین ماده خوراکی برای انواع دسرها و پیش غذاها و شیرینی هاست مصرف آن برای دیابتی ها و افراد مسن بسیار مضر است می خواهیم در مورد عواقب استفاده از آن بیشتر بدانیم.
    خرید بک لینک دانلود آهنگ دانلود بازی کم حجم مدل آستین مانتو