هوالرزاق






با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید

با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید

گاهی میشه بااستفاده درست از مواد غذایی و به موقع خوردن وآشامیدن در زول روز انرژی خودتون رو به خوبی بالا ببرید و به این وسیله بمب انرژی باشید

آگاهی به اینکه در هر دوره و وقتی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم کمک خواهد کرد که با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور کند. برای مثال تأکید می‌شود که مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.


محققان تحقیقات وسیعی را انجام داده‌اند تا ارتباط میان آنچه که می‌خوریم را با آنچه که احساس می‌کنیم دریابند. شواهد یافت شده نشان می‌دهد با تغییر رژیم غذایی سوخت و ساز بدن تغییر کرده و به لحاظ شیمیایی در مغز تغییراتی به وجود می‌آید که این تغییرات بر سطح انرژی و خلق و خوی افراد تأثیر خواهد گذاشت.


نقطه شروع
غذاها تأمین کننده کالری بدن هستند و با خوردن غذا، کالری موجود در بدن افزایش پیدا می‌کند. برای داشتن روحیه بهتر، بهترین غذاها گروهی هستند که کمک به حفظ قند خون و ثابت نگه داشتن قند خون می‌کنند چون به این وسیله مواد شیمیایی مغز را ثابت نگه می‌دارند. این ثبات باعث می‌شود تا فرد یادگیری بهتری داشته باشد.


کربوهیدرات‌ها
کربوهیدرات‌ها را منبع تقویت انرژی و خلق و خو باید معرفی کرد. آنها بهترین منبع برای سوخت و ساز بدن به شمار رفته و به علاوه باعث بالا رفتن سطح سروتونین در بدن می‌شود و فرد احساس بهتری خواهد داشت.
خوردن مواد شیرین چون به صورت ناگهانی قند خون را بالا می‌برد، فرد را دچار تغییرات ناگهانی کرده و پس از مدت کوتاهی خستگی بر او غلبه خواهد کرد. در عوض در این انتخاب باید از غلات سبوس‌دار استفاده شود زیرا آنها آهسته جذب شده و در حفظ قند خون و پایدار ماندن سطح انرژی فعالانه‌تر و طولانی‌تر عمل خواهند کرد.


دانه‌های روغنی
بادام و فندق دو منبع سرشار از پروتئین و منیزیم به شمار می‌روند. نقش کلیدی پروتئین و منیزیم را نباید در تبدیل قند به انرژی از یاد برد. وقتی میزان منیزیم موجود در بدن پائین می باشد فرد احساس می‌کند که انرژی‌اش تخلیه شده است. غلات سبوس‌دار و ماهی دو منبع خوب منیزیم به شمار می‌روند.


یک ریز مغذی دیگر
سلنیوم موجود در گوشت، غذاهای دریایی، حبوبات و غلات سبوس‌دار نیز به عنوان یک تقویت کننده خلق و خو به شمار می‌آید.


گوشت بدون چربی
گوشت بدون چربی و مرغ بدون پوست حاوی اسید آمینه تیروزین است. این اسیدآمینه موجب هوشیاری و تمرکز می‌شود.
گوشت موجب افزایش سطح دوپامین و نوراپی نفرین در مغز می‌شود و بی‌خوابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.


ماهی آزاد
ماهی‌های چرب مانند قزل‌آلا سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ می باشد که از فرد در برابر افسردگی محافظت می‌کند، از سوی دیگر موجب سلامت قلب می‌شود. دانه‌های روغنی و سبزیجات با برگ تیره دو منبع بسیار خوب برای این اسید چرب به حساب می‌آیند.


سبزیجات
فولات ریزمغذی دیگری می باشد که خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می‌دهد. بیشتر می‌توان این ریزمغذی را در سبزیجات برگ تیره مثل اسفناج و کاهو، حبوبات، دانه‌های روغنی و مرکبات یافت.


فیبر
فیبر کمک می‌کند تا فرد سطح انرژی‌اش را در طول روز ثابت نگه دارد. بسیاری از مردم در طول روز فیبر کافی دریافت نمی‌کنند. برای رفع این مشکل از میوه‌جات، سبزیجات و غلات سبوس‌دار باید استفاده کرد.


آب
آب از خسته‌شدن جلوگیری می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که کم‌آبی خفیف بر سوخت و ساز بدن و سطح انرژی فرد تأثیر دارد.
به همین علت فرد باید در طول روز مقدار زیادی نوشیدنی مصرف کند.


گزینه‌های جدید
سیب، کرفس، بلغور جو دوسر و ماکارونی گزینه‌های تازه‌ای هستند که در تحقیقات متخصصان به عنوان مواد مؤثری برای افزایش انرژی و بهبود خلق و خو شناخته شده‌اند.


قهوه
کافئین در بالابردن سوخت و ساز و بهبود تمرکز و انرژی نقش بسیار مؤثری دارد.
مصرف قهوه در کوتاه مدت موجب هوشیاری و تمرکز بهتر می‌شود.


چای
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف چای هوشیاری، وقت واکنش و حافظه را بهبود می‌بخشد. نوشیدن یک لیوان چای در مواقعی که فرد در استرس قراردارد به او کمک می‌کند تا بهتر بتواند با استرس مقابله کند.


شکلات تیره
مصرف کمی از شکلات تیره بر حفظ خلق و خو و انرژی فرد مؤثر است. به همین علت توصیه شده می باشد که افراد به شکل روزانه کمی از آن را مصرف کنند.


صبحانه
صبحانه را گنج طلایی انرژی بالا می‌دانند. تحقیقات نشان داده افرادی که هر روز صبح، صبحانه می‌خورند از خلق و خوی بهتری برخوردار هستند. صبحانه‌ای مؤثرتر می باشد که از فیبر، کربوهیدرات، چربی‌های خوب و پروتئین تشکیل شده باشد.

وعده‌های غذایی مکرر
یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای حفظ انرژی و بهبود خلق و خو خوردن وعده‌های غذایی کوچک و میان وعده می باشد به طوری که هر فرد هر سه تا چهار ساعت یک بار ازاین وعده‌های کوچک باید استفاده کند. قرار دادن کره بادام زمینی و غلات، استفاده از گوشت بوقلمون، سالاد، شیر و… در این میان وعده‌ها مفید است.


مکمل‌های انرژی
چای سبز را به عنوان یک مکمل انرژی باید معرفی کرد. افرادی که از چای سبز به شکل روزانه بهره می‌برند. انرژی بیشتری دارند.

ورزش
علاوه بر رژیم غذایی تمرینات ورزشی راه دیگری برای تقویت انرژی و خلق و خو به شمار می‌رود. انجام پیاده‌روی به شکل ۱۵ دقیقه در طول روز موجب فعالتر شدن فرد می‌شود. مطالعات نشان داده می باشد که تمرینات ورزشی به شکل منظم به فرد کمک می‌کند که با افسردگی و تغییرات دیگر بدنی‌اش راحت‌تر مقابله کند و سطح انرژی خود را بالا نگه دارد.


با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید

برچسب های
با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید - - - - - - - - -

آمار و ارقام
زمان قرار گرفتن در سایت :1393/02/11-50 ماه قبل
کل بازدید : 14,663
تعداد بازدید ماه جاری : 8,354
تعداد بازدید در هفته جاری : 5
تعداد علاقه مندی ها : 1
تعداد 1رای به با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید داده شده است
و میانگین امتیازات برابر است با: 100 %
نظر شما راجع به با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید


مطالب مرتبط با با دوپینگ غذایی بمب انرژی شوید

روش پاک کردن لک های چرب آشپزخانه روش پاک کردن لک های چرب آشپزخانه
برای یک خانم خانه دار اونم از نوع فوق العاده مرتب و تر وتمیزش همیشه مهم که لکه ای جایی نمونه و همه چیز و همه جای خونه مخصوصا آشپز خونه عاری از هر نوع لکه ای باشه. اما پاک کردن هر لکه ای ساده نیست مخصوصا لکه های چربی که خب در آشپز خانه به وفور یافت میشوند چگونه رایحه عطر رو ماندگارتر کنیم چگونه رایحه عطر رو ماندگارتر کنیم
اگر شما هم مثل من عاشق خرید عطر و استفاده از اون هستید و با این مسئله مشکل دارید که عطرهایی که استفاده میکنید و خریداری میکنید اون قدری که دوست دارین ماندگار نیست و با تغییر برند و کیفیت عطر هم باز این مشکل در جای خودش پابرجاست و به دنبال حل این مشکلین؟ روش تهیه کاچی چهار مغز روش تهیه کاچی چهار مغز
با سلام مجدد خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی ما امروز بعد از مدتی تاخیر دستور تهیه کاچی 4 مغز روبراتون داریم در روزهای گذشته دستور تهیه کاچی رو براتون قرارداده بودیم و کاچی معمولی رو براتون توضیح دادیه بودیم که چگونه تهیه میشه و قبل از اونم از خاصیت کاچی و مزایایی که برای شما دوستان داره براتون گفته بودیم و پست هایی رو با این عنوان براتون مطرح کرده بودیم که میتونین از اونا استفاده بکنید با روابط بهتر زندگی خود را شادتر کنید! با روابط بهتر زندگی خود را شادتر کنید!
چنانچه مهم ترین روابط زندگی تان را بپرورانید خودتان شادتر و قوی تر خواهید بود می خواهید نزد دوستان محبوب باشید! می خواهید نزد دوستان محبوب باشید!
نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، یکی از اصلی ترین نیازهای روانی هر انسانی است‎ با کودک لوس و خودرای اینگونه برخورد کنید. با کودک لوس و خودرای اینگونه برخورد کنید.
بچه هاي لوس مدام بهانه مي گيرندو از هيچ چيز راضي نيستند من همینم که هستم، خطرناک ترین جمله دنیاست؟ من همینم که هستم، خطرناک ترین جمله دنیاست؟
شاید فکر می کنید در بهترین جای دنیا قرار دارید و آنچه دارید، کافی است و دیگر نیازی به تلاش بیشتر ندارید. هر زمانی که برچسب بهترین یا کافی ست را بر خود بزنید، همان لحظه سیر نزولی رشد تان آغاز می شود. میوه هایی که نمی گذارند بدنتان کم آب شود! میوه هایی که نمی گذارند بدنتان کم آب شود!
شما باید روزی 8 لیوان آب بنوشید، اما چطوری؟ چه مواد غذایی و میوه هایی بدنتان را در مقابل کم آب شدن حفظ می کند و بهتر آب بدن شما را تامین می کند. در این مطلب به شما می گوییم که چگونه میزان آب مورد نیازتان را از طریق مصرف برخی مواد غذایی و میوه ها تامین کنید. آشنایی با نکاتی مهم درباره میان وعده ها! آشنایی با نکاتی مهم درباره میان وعده ها!
بعضی اوقات ما درباره مصرف میان وعده ها زیاده روی می کنیم. بی حوصلگی، تشنگی، هوس کردن، افسردگی و عدم ورزش از جمله عواملی هستند که باعث می شوند به سراغ تنقلات ناسالم برویم. فواید و روش هایی برای سحرخیز بودن فواید و روش هایی برای سحرخیز بودن
سحرخیزی فواید بسیاری در بر دارد‎
روش تهیه کاچی چهار مغز روش تهیه کاچی چهار مغز
با سلام مجدد خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی ما امروز بعد از مدتی تاخیر دستور تهیه کاچی 4 مغز روبراتون داریم در روزهای گذشته دستور تهیه کاچی رو براتون قرارداده بودیم و کاچی معمولی رو براتون توضیح دادیه بودیم که چگونه تهیه میشه و قبل از اونم از خاصیت کاچی و مزایایی که برای شما دوستان داره براتون گفته بودیم و پست هایی رو با این عنوان براتون مطرح کرده بودیم که میتونین از اونا استفاده بکنید چگونه رایحه عطر رو ماندگارتر کنیم چگونه رایحه عطر رو ماندگارتر کنیم
اگر شما هم مثل من عاشق خرید عطر و استفاده از اون هستید و با این مسئله مشکل دارید که عطرهایی که استفاده میکنید و خریداری میکنید اون قدری که دوست دارین ماندگار نیست و با تغییر برند و کیفیت عطر هم باز این مشکل در جای خودش پابرجاست و به دنبال حل این مشکلین؟ روش پاک کردن لک های چرب آشپزخانه روش پاک کردن لک های چرب آشپزخانه
برای یک خانم خانه دار اونم از نوع فوق العاده مرتب و تر وتمیزش همیشه مهم که لکه ای جایی نمونه و همه چیز و همه جای خونه مخصوصا آشپز خونه عاری از هر نوع لکه ای باشه. اما پاک کردن هر لکه ای ساده نیست مخصوصا لکه های چربی که خب در آشپز خانه به وفور یافت میشوند با روابط بهتر زندگی خود را شادتر کنید! با روابط بهتر زندگی خود را شادتر کنید!
چنانچه مهم ترین روابط زندگی تان را بپرورانید خودتان شادتر و قوی تر خواهید بود می خواهید نزد دوستان محبوب باشید! می خواهید نزد دوستان محبوب باشید!
نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، یکی از اصلی ترین نیازهای روانی هر انسانی است‎ با کودک لوس و خودرای اینگونه برخورد کنید. با کودک لوس و خودرای اینگونه برخورد کنید.
بچه هاي لوس مدام بهانه مي گيرندو از هيچ چيز راضي نيستند من همینم که هستم، خطرناک ترین جمله دنیاست؟ من همینم که هستم، خطرناک ترین جمله دنیاست؟
شاید فکر می کنید در بهترین جای دنیا قرار دارید و آنچه دارید، کافی است و دیگر نیازی به تلاش بیشتر ندارید. هر زمانی که برچسب بهترین یا کافی ست را بر خود بزنید، همان لحظه سیر نزولی رشد تان آغاز می شود. میوه هایی که نمی گذارند بدنتان کم آب شود! میوه هایی که نمی گذارند بدنتان کم آب شود!
شما باید روزی 8 لیوان آب بنوشید، اما چطوری؟ چه مواد غذایی و میوه هایی بدنتان را در مقابل کم آب شدن حفظ می کند و بهتر آب بدن شما را تامین می کند. در این مطلب به شما می گوییم که چگونه میزان آب مورد نیازتان را از طریق مصرف برخی مواد غذایی و میوه ها تامین کنید. آشنایی با نکاتی مهم درباره میان وعده ها! آشنایی با نکاتی مهم درباره میان وعده ها!
بعضی اوقات ما درباره مصرف میان وعده ها زیاده روی می کنیم. بی حوصلگی، تشنگی، هوس کردن، افسردگی و عدم ورزش از جمله عواملی هستند که باعث می شوند به سراغ تنقلات ناسالم برویم. فواید و روش هایی برای سحرخیز بودن فواید و روش هایی برای سحرخیز بودن
سحرخیزی فواید بسیاری در بر دارد‎


اینستالوژی آزاده نامداری اینستالوژی آزاده نامداری
امروز از ایستناگرام مطلبی دیگری رو براتون داریم و از آزاده نامداری
نحوه برخورد با رئیس زورگو نحوه برخورد با رئیس زورگو
امروز باز براتون دستور العمل دیگری رو داریم برای نحوه برخورد کردن با رئیس هایی که بسیار زورگو و البته پرتوقع هستند و اینکه چجوری باید قلق اینحور رئیس هارو به دست بیارید
عکس بهاره افشاری و مونا فرجاد عکس بهاره افشاری و مونا فرجاد
عکس بهاره افشاری و مونا فرجاد
هارد دیسکمان را دیفرگ کنیم یا نه هارد دیسکمان را دیفرگ کنیم یا نه
دیفرگ کردن هارد دیسک یکی از کارهایی است که خیلی ها اون رو به صورت وسواس گونه انجام میدهند و عده ای اصلا این کار رو نمیکنند ،  و حالا بد نیست نگاهی بندازیم به دلیل دیفگر کردن و تاثیرات آن و اینکه چند و قت یکبار باید این کار رو انجام بدید
سری عکس های خنده دار 1 سری عکس های خنده دار 1
سری عکس های خنده دار 1
چگونه دسر گریپ فروت درست کنیم چگونه دسر گریپ فروت درست کنیم
بعد از آموزش های قبلی که براتون داشتم امروز برای شما دوستان دستور درست کردن دسر گریپ فروت رو براتون داریم که فکرکنم دسر خوب و خوشمزه ای باشه
اس ام اس و جک های خنده دار سری دی ماه 93 اس ام اس و جک های خنده دار سری دی ماه 93
اس ام اس و جک های خنده دار سری دی ماه 93
اول هفته های خسته و کلافه ام چراااااا اول هفته های خسته و کلافه ام چراااااا
آیا شما هم اول هفته ها خسته  وکلافه هستید و حس هیچ کاری رو ندارید وبراتون سخته روز های رو شروع کنید و کلا روزهای اول هفته براتون روزهای سخت و سنگینی است
چگونگی ارتباط کلامی بین زن و مرد و حساسیت های آن چگونگی ارتباط کلامی بین زن و مرد و حساسیت های آن
ارتباط کلامی یکی از مهمترین روابط بین زن و مرد است والبته یکی از حساسترین روابط بشری که در بین نزدیکان اهمیت بیشتری نیز پیدا میکند
تست روانپزشکی :شاد هستید یا نه تست روانپزشکی :شاد هستید یا نه
تست روانپزشکی :شاد هستید یا نه
خرید بک لینک دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود بازی کم حجم مدل آستین مانتو