هوالرزاق




ads

  • آخرین مطالب »
  • fa/Lifestyle/4554/تاثیر-اشتغال-زنان-بر-خانواده-و-باروری/تاثیر اشتغال زنان بر خانواده و باروری

    تاثیر اشتغال زنان بر خانواده و باروری 9 ساعت قبل

    دعوا کردن کودکان چه عواقبی دارد 21 ساعت قبل

    چرا بعد از زامیان مشکلاتی در رابطه زناشویی به وجود می آید 1 روز قبل

    نگاهی گذرا به سنگ دهبید 2 روز قبل

    چجوری پسرها مخ زنی میکنند 1 روز قبل

    fa/Married/4549/آدم-های-بد-قول-چجور-شخصیتی-دارند/آدم های بد قول چجور شخصیتی دارند

    آدم های بد قول چجور شخصیتی دارند 2 روز قبل

    روشهایی مفید برای رشد کسب و کارتون 2 روز قبل

    مراحل انجام پروتز سینه در خانم ها 3 روز قبل

    چجوری میشه لکه های قهوه ای صورت رو ازبین برد 3 روز قبل

    بهترین روغن های طبیعی مخصوص سلامتی و زیبایی پوست 4 روز قبل

    fa/fun/4544/چجوری-گل-شمعدانی-رو-پرورش-بدیم-و-نگهداری-کنیم/چجوری گل شمعدانی رو پرورش بدیم و نگهداری کنیم

    چجوری گل شمعدانی رو پرورش بدیم و نگهداری کنیم 5 روز قبل

    با شربط انجیر اشتها کودکانتون رو چند برابر کنید 5 روز قبل

    چرا بچه ها از تاریکی میترسند 5 روز قبل

    چه تاثیرات منفی قلیان بر باروری مردان دارد 6 روز قبل

    مدل لباس مجلسی دخترانه شیک


    گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان

    گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان

    شهاب حسینی جز بازیگران خوب و قوی و البته کم حاشیه است و خیلی کارهای خوب در  کارنامه بازیگری خودش دارد اما او اخیرا کار تازه ای و تجربه تازه ای رو شورع کرده است و آن بازیگری نیست و بلکه حضور به عنوان یک کارگردان در دنیای سینماست

    شهاب حسینی بیش از 13 سال می باشد که در سینما حضور دارد و در این سال‌ها از بازیگر ی خوش چهره و معروف به بازیگر ی محبوب در میان قشرهای متفاوت جامعه تبدیل شده است، او پس از بازی در بیش از 40 فیلم و نیز تعدادی سریال شاخص، اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کرده و منتظر اکران آن است.

    «ساکن طبقه وسط» فیلمی می باشد که حسینی علاوه بر کارگردانی، نقش اصلی آن را هم ایفا کرده و آرزو دارد مردم آن را ببینید و دوست داشته باشند.

    ابن هنرمند در آستانه اکران عمومی فیلمش، تاکید می‌کند که با ساخت این فیلم، نه به دنبال محبویت بوده، نه پول و نه عنوان کارگردانی و از آنجا که این تجربه را در راستای همان هدایت و سیری میداند که از ابتدای کارش وجود داشته، به دیده شدن آن امید دارد.

    اولین تجربه کارگردانی چطور بود؟ آیا این تجربه فیلمسازی ممکن می باشد دوباره تکرار شود یا ادامه کار بستگی به شرایط اکران دارد؟

    شهاب حسینی: برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بگویم که در حیطه فعالیت سینما به خصوص در عرصه‌ای که من در آن به عنوان بازیگر مشغول هستم، خط سیر تعالی می‌تواند تبدیل شدن به شکلی دیگر باشد، مثل قانون انرژی که به صورتی دیگر تبدیل می‌شود. در بحث کارگردانیِ کسانی که، بازیگر بوده‌اند، تجربه‌های خوبی در دنیا اتفاق افتاده و بازیگر انی بوده‌اند که به کارگردانی روی آوردند و اتفاقا کارگردان‌های خوبی هم شدند. براین اساس همیشه این دست بازیگر انی که در حرفه خود به جایی می‌رسند و بعد قصد می‌کنند که در تألیف ذهنی خود نقشی داشته باشند، برایم قابل احترام بوده‌اند و این خط مشی را برای خودم هم در نظر داشتم؛ یعنی این دغدغه را داشتم که مقداری در راستای ذهنیات، سلیقه‌ها و علائق خودم حرکت کنم نه اینکه صرفا از این فیلم به آن فیلم، رنگ نقش‌های متفاوت را به خود بگیرم.

    بنابراین طبعا برای آینده بازتاب این فیلم موثر است، هرچند به امید خدا، در اینکه کارگردانی را ادامه دهم تردیدی نیست، اما اینکه چه زمان ی اتفاق بیفتد، به بازتاب «ساکن طبقه وسط» بستگی دارد.

    بعد از ساخت این فیلم، این طور نشد که فکر نمایید کارگردانی آن چیزی که می‌خواستید نبوده یا مثلا به آن راحتی‌هایی که فکر می‌کردید نبوده است؟

    شهاب حسینی: اصلا فکر نمی‌کردم کار راحتی است. بعد از سال‌هایی که در این حرفه مشغول به کار بودم، متوجه شدم که کارگردانی راحت نیست. اما یک نکته وجود دارد و آن هم این می باشد که همیشه در بازیگر ی و در بهترین حالت آن، ممکن می باشد در آخر فعالیت کاری زمان ی کارنامه خود را نگاه می‌نمایید،‌ فقط از 50 درصد کارایی خود رضایت داشته باشید،‌50 درصدی که شما برای آن از عمر و زمان و هرآنچه داشته‌اید مایه گذاشته‌اید؛ ‌به همین دلیل ترجیح می‌دهم ان شاءالله شرایط طوری شود که انرژی آن 50 درصدی را که به هر دلیل، صرف کارهایی کرد‌ه‌ام که خیلی از آن‌ها مطمئن نبودم، به این سمت منتقل کنم تا لااقل اگر قرار می باشد در کاری که اطمینان ندارم چه می‌شود، حضور داشته باشم، کار خودم باشد و فعلا هم اولین آن را امتحان کردم.

    در جایی گفته بودید که سینما و بازیگر ی دیگر شما را اقناع نمی‌کند؟ آیا این هم دلیلی بر گرایش شما به کارگردانی بود؟

    شهاب حسینی: واقعیت این می باشد که تعداد فیلمنامه‌هایی که در سینما آدم را به وجد بیاورد و باعث شود دچار بی‌خوابی شوید و هر روز با انرژی کافی سر صحنه بروید، بسیار کم است، بنابراین اگر صرفا بخواهم فعالیتم را روی بازیگر ی متمرکز کنم زندگی‌ام پر از انتظار خواهد شد؛ یعنی باید دائما منتظر باشم که آن کار خوب چه زمان ی اتفاق می‌افتد و چند کار گِل باید انجام دهم تا به کار دل برسم. پس فکر می‌کنم لااقل اگر روی مزرعه کوچک خودم کار کنم، تمام سختی‌هایش برایم لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

    البته این را هم اضافه کنم که زمان ی یک بازیگر با اصغر فرهادی، کیانوش عیاری یا بهرام توکلی کار می‌کند،‌هرگز نمی‌تواند چنین حرفی بزند، چون آثار آن‌ها آنقدر خوب می باشد که می‌توانی مثل کار خودت آن را تلقی کنی، اما متاسفانه در اغلب مواقع این اتفاق نمی‌افتد و همیشه ترس من از این بوده که حرفه‌ام برایم تبدیل به شغل شود که اگر این اتفاق بیفتد قاعدتا شغل کسالت‌باری خواهد بود.

    زمان ی که فیلم «اینجا بدون من» اکران شد خیلی‌ها فکر نمی‌کردند موفق شود و یکی از دلایلی هم که برای این موفقیت و فروش خوب در گیشه مطرح شد این بود که موضوعی مانند افسردگی و شرایط بخشی از جامعه را نشان می‌داد. «ساکن طبقه وسط» هم می‌تواند چنین اتفاقی را تجربه کند؟

    شهاب حسینی: حقیقت این می باشد که از نظر من سینما مدت‌هاست از مخاطب عقب افتاده است. اگر می‌بینید «اینجا بدون من» بهرام توکلی مورد توجه قرار می‌گیرد، برای این می باشد که او می‌داند چه می‌خواهد بگوید و آن را هم خیلی خوب می‌گوید. اگر داستان، خوب روایت شود و جذابیت داشته باشد می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، به همین دلیل زمان ی «آواتار» یا «ای.تی» اسپیلبرگ را نگاه می‌کنیم، با وجود اینکه در دنیای واقعی ما وجود ندارند، اما تماشاگر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، چون به گونه‌ای داستان خود را روایت می‌کنند که باورپذیر می‌شود.

    نسل امروز ما، زمان ی به سینما می‌رود، اغلب اقناع نشده بیرون می‌آید. من معمولا فیلم‌هایم را به عنوان تماشاگر نگاه می‌کنم و شهاب حسینی برایم بازیگر ی می باشد که جدا از خودم می‌بینم. زمان ی به این شکل فیلمی را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم برخی بازی‌هایم مرا به عنوان تماشاگر اقناع نمی‌کند

    شهاب حسینی

    شهاب حسینی: این در حالی می باشد که نسل امروز، زمان ی به سینما می‌رود، اغلب اقناع نشده بیرون می‌آید که البته علت آن را هم باز نمی‌کنیم و شاید روزی این کار را انجام دهیم، چون حفره‌هایی در سینما وجود دارد که به واسطه آن‌ها شاهدیم نگاه به سینما به شدت بیزینسی شده و سینما را به عنوان ابزاری برای پول درآوردن و مبادلات مالی نگاه می‌کنند. این اتفاق نتایج خوبی برای سینما ندارد و به عنوان کسی که در این حرفه کار می‌کنم با پوست و گوشت و استخوانم آن را لمس کرده‌ام و این طور می‌شود که در مرحله‌ای، در اوج پختگی و جوانی و تجربه به جای لذت بردن از کار و امیدوار بودن به آینده به این فکر می‌کنم که شاید دیگر نخواهم این حرفه را ادامه دهم. زمان ی هم به علت این سرگذشت فکر می‌کنم می‌بینم، انصافا آن چیزی که ساخته می‌شود و حتی خودم در آن بازی کرده‌ام، در بیشتر موارد خودم را هم خشنود نمی‌کند، چون من فیلم‌های خودم را به عنوان تماشاگر نگاه می‌کنم و شهاب حسینی برایم بازیگر ی می باشد که جدا از خودم می‌بینم. زمان ی به این شکل فیلمی را نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم برخی از این آثار مرا به عنوان تماشاگر اقناع نمی‌کند.

    در واقع تماشاگر امروز از سینما سبقت گرفته، اما ما نمی‌خواهیم این موضوع را باور کنیم. سینما نمی‌خواهد باور کند "تماشاگر عام" کم سواد و ناآگاه نیست، ‌چون این تماشاگر"عام" به کسی اطلاق می‌شود که ارتباطی با سینما ندارد و در میان آن‌ها دکتر، دانشجو، مهندس،‌ تاجر و... هم وجود دارد. کارگردانی مثل اصغر فرهادی می‌تواند یک فیلمنامه را در مدت دو ماه بنویسد و به سیاق بسیاری دیگر، در مدت 20 روز بسازد، اما چرا سه سال روی یک فیلمنامه زمان می‌گذارد؟ چرا برای فیلمنامه «درباره الی» مجبور می‌شود خودش تهیه‌کنندگی را بر عهده بگیرد؟ چون هیچ تهیه‌کننده‌ای حاضر نمی‌شود فیلمبرداری فیلمی را که 90 درصد آن با 9 بازیگر و در یک لوکیشن ساخته می‌شود را سه ماهه انجام دهد، پس او مجبور می‌شود خودش تهیه‌کننده باشد تا آنچه را می‌خواهد بتواند بسازد.

    حالا که شما با این نگاه وارد فیلمسازی شدید، اگر در اکران استقبالی از «ساکن طبقه وسط» صورت نگیرد برای شما چه مفهومی خواهد داشت؟ آیا آن را به عنوان تجربه‌ای می‌بینید که می‌تواند شما را به هدفی که می‌خواهید برساند یا اینکه به این نتیجه می‌رسید که جایی از کار نامتوازن می باشد و باید دنبال راه دیگری بود؟

    شهاب حسینی: اول به این مسئله اشاره کنم که متأسفانه وضعیت اکران به لحاظ نامناسب بودن تایم اکران، تعداد سینماها و فیلم‌های زیادی که پشت اکران هستند، چندان مساعد نیست و باید برای نمایش فیلم، تمام اینها را در نظر گرفت، اما جدا از این مسائل اگر «ساکن طبقه وسط» در هن گام اکران با تماشاگر ارتباط برقرار نکند، یک پیام آن این می باشد که این کار را ادامه ندهم، ‌یعنی ادامه ندادن اولین انتخابم باشد و بگویم مردم از فیلم من خوششان نیامده پس دیگر فیلمی نخواهم ساخت. البته با این تعریف، بسیاری از کارگردان‌ها باید در همان ابتدای کار خود را رها می‌کردند. در حالی که معت گام آثار هنری مثل آدم‌ها سرنوشت‌های مختلفی پیدا می‌کنند، ولی متأسفانه الان سینما به این سمت حرکت می‌کند که منافع زودهن گام برایش اهمیت دارد.

    اما درباره فیلم خودم، مطمئن هستم «ساکن طبقه وسط» برای تعدادی از آدم‌ها که ممکن می باشد زیاد هم نباشند، جالب توجه خواهد بود و آن‌هایی که از این فیلم خوششان بیاید، مثل من آن را در گنجینه ذهن خود قرار می‌دهند. من آرزو دارم که مردم این فیلم را ببینند، دوست داشته باشند و از آن استقبال کنند، چون برای ساخت فیلم،‌ الحمدلله نه انگیزه محبویت داشتم و نه انگیزه مالی. این را تاکید می‌کنم که اگر تاکنون هدایتی درون من اتفاق افتاده که کارهایم را انتخاب شده‌تر انجام دهم و بیشتر مواقع لطف مردم را همراه خود داشته‌ام، ساخت «ساکن طبقه وسط» را هم در ادامه همان سیری که از نقطه صفر شروع کرده بودم،‌ انجام داده‌ام.

    قطعا همه نظرها نمی‌تواند منفی باشد، ضمن اینکه امیدوارم شاید چند سال دیگر، وجوهی از فیلم، تازه خود را نشان دهند. برای من عرصه، عرصه آزمون و خطا و کشف و شهود است؛ عرصه‌ای که در آن کسی مثل اصغر فرهادی با پنج فیلم به قله فیلمسازی می‌رسد، کسی هم 50 فیلم در کارنامه خود دارد، اما به جایی نمی‌رسد. من نمی‌دانم کدام سرنوشت در انتظارم است، اما این را خوب می‌دانم، ‌از آنجا که هیچ‌گاه در فیلمی یک بازیگر صرف نبوده و سعی کرده‌ام به عنوان عضوی مثمرثمر به ارتقای فیلم کمک کنم، اولین فیلم خود را هم با همان بینش ساخته‌ام و تصور می‌کنم نیاز مخاطب خود را درک کرده‌ام. ‌درواقع بازخوردهایی که تاکنون در فضای مجازی گرفته‌ام، این امیدواری را در من بوجود آورده که جدا از اینکه تماشاگران با فیلم ارتباط برقرار کنند یا نکنند، برای دیدن آن کنجکاو هستند. استادم، آقای سمندریان می‌گفت، اثر خوب اثری می باشد که زمان ی جلوی چشمت تمام شد، در ذهنت شروع شود. من زمان ی فیلم‌های بزرگ را دیدم همین اتفاق برایم افتاد و می‌خواهم برای فیلم من هم همین اتفاق بیفتد و مردم بعد از دیدن آن درباره‌اش حرف زد، حتی اگر بود بگویند بد است، اما از کنار آن خنثی و بی‌تفاوت نگذرند. از نظر من همین که تماشاگر فیلمی را بکوبد یا از آن تعریف کند، اقناع کننده است.

    یکی از شانس‌هایی که فیلم شما داشته این می باشد که در جشنواره نمایش داده نشد و بازخورد آنچنانی هم درباره آن وجود ندارد، ‌یعنی مردم ذهنیت مشخصی از آن ندارند که در اکران تاثیرگذار باشد.

    بله خوشبختانه همین طور می باشد و خوشحالم که این اتفاق افتاد. البته هیأت انتخاب جشنواره فیلم را دیده بود، اما فیلم در مرحله راف کات قرار داشت و مراحل فنی آن تکمیل نشده بود، بنابراین‌ از جشنواره کناره‌گیری کردیم تا رونمایی بدی از فیلم اتفاق نیفتد.

    آیا قرار می باشد بعد از اکران این فیلم سرنوشت کاری شما تغییر پیدا کند؟

    شهاب حسینی: بله، ولی این‌طور نیست که از یک حیطه کاملا جدا شوم و مثلا دیگر سراغ بازیگر ی نروم. فکر می‌کنم که در این سینما همه موظفیم تلاش کنیم تا کار خوب تولید شود، یعنی اگر من جایی بتوانم مشاوره دهم یا بازیگر دانی کنم باید انجام دهم تا اثری خوب ساخته شود. گاهی فکر می‌کنم اگر با بازیگر ی حالم خوب نشد سراغ کارهای دیگری بروم، مثل کتاب‌های صوتی که به آن علاقه زیادی دارم. البته در این مدت خیلی هم بی‌گدار به آب نزدم و تجربیات کوچکی را داشتم، مثل ساخت تئاترهای تلویزیونی که آن را ضبط کردم و بعد از تحقیقاتی هم متوجه شدم شیوه‌ای که کار کردیم در دنیا مرسوم است.

    شما قبلا هم تجربه بازی در تئاتر داشته‌اید. علاقه ای به ادامه کار در بخش ندارید؟

    شهاب حسینی: در چند تئاتر بازی کرده‌ام، اما دلیل اینکه آن را مستمر ادامه ندادم این می باشد که با توجه به شرایط کاری و مالی و زمان ی که صرف می‌شد امکان آن هم فراهم نبود. نکته مهم اینجاست که تئاتر بسیار مهجور می باشد و وضعیت اقتصادی آن برای زمان ی که نسبت به آن صرف می‌شود مناسب نیست. اگرچه من تئاترهایی که بازی کردم را با عشق هم کار کرده‌ام، اما به عنوان یک فرد متأهل صرف زمان چند ماهه با بهره مالی کم کار را سخت می‌کند وگرنه اگر شرایط دیگری داشتم حتما سالی یک کار تئاتر انجام می‌دادم.

    و سوال آخر، معمولا با اکران هر فیلمی نقدهایی در فضای رسانه‌ای یا اظهارنظرهایی منتشر می‌شود که می‌تواند تاثیرگذار باشد. از «می‌گویند»، می‌گویندهایی که پس از فضای جشنواره مطرح می شود تا نقدهایی که به هرحال براساس اعتقادات منتقد منتشر می شود. اگرچه فضای اکران با جشنواره فرق دارد،‌ اما نکته مهم این می باشد که «ساکن طبقه وسط» صدایی دارد که البته قرار نیست همه آن را بشنوند و بهتر می باشد بازخورد فیلم هم برپایه همین بینش سنجیده شود. برای شما چقدر این نوع اظهارنظرها اهمیت داشته است؟

    شهاب حسینی: با توجه به آنچه در جشنواره سال گذشته که به لحاظ برخورد با فیلم‌ها یکی از اسفبارترین جشنواره‌ها بود،‌ نسبت به فیلم‌های بسیاری از سینماگران رخ داد، معت گام اگر بدون حب و بغض قضاوت کنیم اتفاق خوبی رخ خواهد داد. در این باره رسانه باید بتواند مردم را ترغیب کند تا آن‌ها خودشان ببینند و قضاوت کنند. من با جشنواره فجر به یک دلیل مشکل دارم، چون معت گام زمان ی فیلمی هنوز اکران نشده و مردم زیادی نمی‌توانند آن را ببینند، چطور تمام حرف‌ها و نظرها درباره آن باید از سالن میلاد به بیرون منتقل شود که آن فیلم خوب بوده می باشد یا بد؟ پس سهم مردم در این میان چه می‌شود؟

    ضمن اینکه در خیلی از مواقع نظر منتقدان با مردم مختلف است. البته نظر منتقدان محترم می باشد چرا که در توفیق یا عدم توفیق یک فیلم می‌توانند موثر باشند، اما زمان ی من به عنوان یک علاقه‌مند به سینما نقدی را می‌خوانم، ترجیح می‌دهم مطلبی باشد که زوایای متفاوت فیلم را بتوانم از طریق آن کشف کنم. نه آنکه مطلبی بخوانم که برای فیلم حکم صادر کند.


    گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان

    برچسب های
    گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان - - - - - - - - - - -

    آمار و ارقام
    زمان قرار گرفتن در سایت :1393/07/25-52 ماه قبل
    کل بازدید : 2,399
    تعداد بازدید ماه جاری : 2,231
    تعداد بازدید در هفته جاری : 2
    تعداد علاقه مندی ها : 0
    تعداد 0رای به گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان داده شده است
    و میانگین امتیازات برابر است با: 50 %
    نظر شما راجع به گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان


    مطالب مرتبط با گفت و گویی با شهاب حسینی کارگردان

    شایعه جدایی لیلا حاتمی و علی مصفی شایعه جدایی لیلا حاتمی و علی مصفی
    درمورد زندگی و جدایی و مسائل خانوادگی هنرمندان مخصوصا بازیگران حرف وحدیث زیادی هست و همواره در پی اینکه اون ها هنوز زندگی مشترک دارند یا نه و طلاق گرفته اند یا هنوز با هم زندگی میکنند حرف و حدیث بوده و  هست  ودر روزهای گذشته صحبت هایی در مورد طلاق لیلا حاتمی مطرح شده. رسانه اینترنتی خانه فیلم
رسانه اینترنتی خانه فیلم
    همه چیز درباره صدف طاهریان همه چیز درباره صدف طاهریان
    این روزها همه جا و در هر محفلی که صحبتی از بازیگران سینما و سینما هست اسم صدف طاهریان بر سر زبان هاست و همه دارن از او عکس های جدید او در خارج از کشور حرف میزنند و بد ندیدیم مطلبی درباره او و زندگی نامه و کارهای براتون داشته باشیم امیتاز ستاره های هالیوودی با مدل موی چتری سری دوم امیتاز ستاره های هالیوودی با مدل موی چتری سری دوم
    امیتاز ستاره های هالیوودی با مدل موی چتری سری دوم مقایسه ستاره های هالیوودی با مدل موی چتری و بدون آن مقایسه ستاره های هالیوودی با مدل موی چتری و بدون آن
    امروز بعد از مدت های زیاد مطلبی درباره ستاره های هالیوودی براتون داریم و اون ها رو مقایسه ای کردیم با مدل های موی چتری و بدون مدل موی چتری عکس های برگوزار کورل همسر واقعی سلطان سلیمان عکس های برگوزار کورل همسر واقعی سلطان سلیمان
    عکس های برگوزار کورل همسر واقعی سلطان سلیمان عکس های جدید و متفاوت از برگوزار کورل عکس های جدید و متفاوت از برگوزار کورل
    عکس های جدید و متفاوت از برگوزار کورل بیوگرافی و عکس هایی از برگوزار کورل بیوگرافی و عکس هایی از برگوزار کورل
    امروز عکس ها به همراه خلاصه ای از بیوگرافقی برگوزار کورل رو براتون داریم و در روز های آینده عکس های تازه تر و متفاوت تری از این بازیگر محبوب ترک رو براتون خواهیم داشت کودکی هانیه توسلی در بندر لنگه+عکس کودکی هانیه توسلی در بندر لنگه+عکس
    عکس کودکی هانیه توسلی لباس  هنرمندان هالیوودی در Music Awards 2014 لباس هنرمندان هالیوودی در Music Awards 2014
    لباس  هنرمندان هالیوودی در Music Awards 2014
    عکس های از حضور بهنوش طباطبایی در جشنواره فیلم فجر عکس های از حضور بهنوش طباطبایی در جشنواره فیلم فجر
    امروز تعدادی عکس از بهنوش طباطبایی رو در جشواره فیلم فجر رو براتون داریم لیلا حاتمی به همراه مادر و همسرش در برج میلاد لیلا حاتمی به همراه مادر و همسرش در برج میلاد
    لیلا حاتمی امسال در جشنواره فیلم فجر به همراه مادرش  حضور دارد و با او در برج میلاد حضور پیدا کرده بود نگاهی بر تفاوت چهره نیوشا ضیغمی در 10 سال نگاهی بر تفاوت چهره نیوشا ضیغمی در 10 سال
    نگاهی بر تفاوت چهره نیوشا ضیغمی در 10 سال عکس یادگاری با زنده یاد حمیده خیر آبادی عکس یادگاری با زنده یاد حمیده خیر آبادی
    عکس یادگاری با زنده یاد حمیده خیر آبادی عکس هایی از حضور هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر عکس هایی از حضور هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر
    امروز تعدادی عکس از حضور هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر رو براتون داریم البته در اختتامیه جشنواره و تیپ متفاوت او در این مراسم رو براتون داریم گفت و گوی خانوادگی با نفیسه روشن گفت و گوی خانوادگی با نفیسه روشن
    امروز گفت وگوی تازه ای با نفیسه روشن رو براتو داریم گفت و گویی خانوادگی با این بازیگر تقریبا پرکار تلویزیون درباره خانواده  وزندگی دید آنا نعمتی درباره دوست خود دید آنا نعمتی درباره دوست خود
    دید آنا نعمتی درباره دوست خود ناگفته های جنیفر انیستون از زندگی و جدایی از بردپیت ناگفته های جنیفر انیستون از زندگی و جدایی از بردپیت
    جنیر انیستون یکی از ستارهگان جذاب فیلم های هالیوودی بوده و البته هست که امرو زپای صحبت های او و البته نا گفته هایش از زندگی و جدایی اش از بردپیت نشته ایم مهناز افشار خارجی مهناز افشار خارجی
    مهناز افشار در خارجه سلفی ویشگا آسایش و همسرش در کوه سلفی ویشگا آسایش و همسرش در کوه
    سلفی ویشگا آسایش و همسرش در کوه


    6دلیل برای خوردن چای سبز 6دلیل برای خوردن چای سبز
    اثرات معجزه آسای چای سبز مربوط به وجود پلی فنول های کاتچین به خصوص اپی گالو کاتچین گالات است.ولی قرار نیست برای بهره مندی از خواص مفید این نوشیدنی سبز،این نام سخت و طولانی را بخاطر بسپارید...
    مدل انگشتر نشون مدل انگشتر نشون
    نمونه هایی از زیباترین انگشترهای نشون تقدیم به همه عروس های سایت شیثار یا دختران دم بخت
    کفشی پاییزی برای خانم های شیک پوش کفشی پاییزی برای خانم های شیک پوش
    امروز مدلی از یک کفش پاییزی رو براتون داریم که میتونه برای خانم های شیک پوش مناسب باشه
    منطقی و عاقلانه لطفا عاشق شوید نه معتاد به عشق! منطقی و عاقلانه لطفا عاشق شوید نه معتاد به عشق!
    بسیاری از انسانها،درگیر محبت بی تناسب نسبت به شخصی که دوستش دارند یاعاشقش هستند،میشوند؛بیش از اندازه عشق ورزیدن و نه تنها پاسخی به همان اندازه دریافت نکردن،بلکه گاهی دچار بی محبتی و بی توجهی نیز شدن!بهتر نیست این مسأله را ریشه یابی کنیم؟چرا انسانها گاهی در عشق دچار اعتیاد میشوند در صورتی که میتوان دقیقا در شرایطی یکسان،حتی در عشق ورزی،منطقی و با حساب و کتاب پیش رفت؟
    نخستین وضو را چه کسی به پیامبر آموخت نخستین وضو را چه کسی به پیامبر آموخت
    امروز حکایتی خواندنی و جذاب درباره حضرت رسول و البته اولین وضو در اسلام رو براتون داریم
    اضطراب را به آرامش تبدیل کنید! اضطراب را به آرامش تبدیل کنید!
    همه ی انسانها،اضطراب را در زندگی خود تجربه کرده اند و طبیعی است که مردم هنگام مواجهه باموقعیتهای تهدید کننده و تنش زا،مضطرب شوند اما احساس اضطراب شدید و مزمن در غیاب علتی واضح،امری غیرعادی است.اضطراب هیجان ناخوشایندی است که همه ی انسانها کم و بیش و باشدت و ضعف،آن را تجربه کرده اند.
    عکسی از بهنوش بختیاری و خانه اش عکسی از بهنوش بختیاری و خانه اش
    امروز عکسی از بهنوش خان، بختیاری رو براتون داریم در خانه خودش در حال آرامش
    نگاهی به انواع اختلالات جنسی در زنان نگاهی به انواع اختلالات جنسی در زنان
    امروز برای شما دوستان مطلبی خلاصه اما مفید رو داریم درباره انواع اختلالات جنسی در خانم ها که امیدوارم بتونن از این مطلب استفاده بکنید و براتون مفید باشه
    رخشان بنی اعتماد وبرندگان جشنواره فیلم ونیز رخشان بنی اعتماد وبرندگان جشنواره فیلم ونیز
    لیست کوتاهی از برندگان جشنواره فیلم ونیز رو امروز براتون داریم
    گفت و گو با امیرحسین صدیق درمورد زندگی رو روستا گفت و گو با امیرحسین صدیق درمورد زندگی رو روستا
    امیر حسین صدیق بازیگری که با شخصیت آقای پدر در سریال زیزی گلو حسابی خودش را در دل ده شصتی ها باز کرد امروز هم صحبت ماست و از زدنگی متفاوت خودش در روستایی نزدیک تهران میگوید و مشکلاتی که با این تغییر محل زندگانی داشته
    خرید بک لینک دانلود آهنگ دانلود بازی کم حجم مدل آستین مانتو