هوالرزاق






اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید

اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید

تا اونجا که من میدونم تمامی پسرها عاشق داشتن شکم شش تیکه هستند اما داشتن شکم شش تیکه خیلی سخت و مشکل است،اما کلا  شکم شش تیکه چیست و چجوری میشه شکممان را شنیده کنیم

زنان و هم مردان می‌توانند با تمرینات مداوم و مناسب، عضلات شکمشان را سفت و محکم کنندروش‌های عضله سازی، سایز و سفتی عضلات شکم را افزایش می‌دهندولی مدت زمان ی که طول می‌کشد تا به عضلات شش تکه برسید، به جنسیت شما، و اینکه چطور تمرین می‌نمایید و آیا چربی اضافه دارید یا نه بستگی دارد.

 

عضلات شش تکه

عضله‌ی شش تکه به معنی «عضله ی راست شکم» است که فوق‌العاده سفت باشدعضله‌ی راست شکم، عضله‌ای می باشد که بطور عمودی در قسمت پایین نیم تنه تان در قسمت جلو قرار دارداین عضله از بالای ناحیه تناسلی شروع، و در محل اتصال استخوان دنده‌ها در قسمت پایین جناغ سینه تمام می‌شود.

زمان ی این عضله منقبض شود، به شما کمک می‌کند تا از کمر خم شویدزمان ی هم پرورشش دهید، به شکل شش تکه‌ی سفت در جلوی نیم تنه‌ی شما ظاهر می‌شود.

چطور عضلات شش تکه داشته باشیم

برای ایجاد عضلات شش تکه، باید بطور مداوم تمرینات قدرتی انجام دهید و یک برنامه‌ی پرسازی یا عضله سازی را دنبال نماییدیک برنامه‌ی پرسازی، بصورت جلسات تمرینی پشت سر هم اجرا خواهد شد که هر جلسه از حجم بالایی برخوردار است.

عضلات شکمی هم مانند تمام عضلات بدن شما، بعد از تمرینات قدرتی به استراحت نیاز دارندبنابراین بین جلساتی که شکمتان را تمرین می‌دهید، ۴۸ ساعت فاصله بیندازید.

حداقل تمرین مورد نیاز، دو بار در هفته است، اما شما با سه روز تمرین در روزهای متناوب می‌توانید زودتر به نتیجه برسیددر هر جلسه ۵ تمرین متفاوت را انجام دهیدتمریناتی مانند کرانچ ساده، کرانچ پا دوچرخه، کرانچ وارونه، کرانچ پا صاف همزمان و غیر همزمان سه ست از هر تمرین را انجام دهید و با وجود خستگی، هر ست را کامل نمایید.

رسیدن به نتیجه، زمان بر است

شما با تمرینات مداوم در ۸ هفته، شاهد افزایش قابل توجهی در میزان سفتی عضلات شکمتان خواهید بودچون مردان هورمون پرورش و تستوسترون بیشتری دارند، به احتمال زیاد زودتر از خانم‌ها به نتیجه خواهند رسید.

عضلات شش تکه تان را آشکار نمایید

مهم می باشد که بدانید عضلات شما با بافت چربی که عمدتا روی عضلاتتان قرار گرفته، کاملا مجزا هستندبنابراین انجام تمرین برای ایجاد عضلات شش تکه، الزاماً نیاز به افزایش سایز عضلات شکمی ندارد، بلکه مستلزم این می باشد که بدنی با درصد چربی کم داشته باشید و آنرا حفظ نمایید.

اگر عضلاتتان را با تمرینات قدرتی رشد دهید ولی چربی اضافه داشته باشید، سفتی عضلات شما پنهان می‌ماند و قابل دیدن نخواهد بودبرای سوزاندن کالری و چربی سوزی نیز، می‌توانید تمرینات کاردیو را با تمرینات دیگرتان ترکیب نمایید.


اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید

برچسب های
اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید - - - - - - - - - - - -

آمار و ارقام
زمان قرار گرفتن در سایت :
کل بازدید : 15,215
تعداد بازدید ماه جاری : 14,117
تعداد بازدید در هفته جاری : 16
تعداد علاقه مندی ها : 0
تعداد 0رای به اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید داده شده است
و میانگین امتیازات برابر است با: 50 %
نظر شما راجع به اگر شکم شش تکیه میخواهید بخوانید