با این ورزش ها و دستور ها سینه مردونه تری داشته باشید
مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود بخش دانلود کتاب :
مجله سرگرمی شیثار-->>> ورزشی-->>> با این ورزش ها و دستور ها سینه مردونه تری داشته باشید

با این ورزش ها و دستور ها سینه مردونه تری داشته باشید

  • زمان درج : 4 هفته قبل
  • تاریخ درج : 2019-02-16 00:00:00
  • تعداد بازدید : 19
    بازدید ماه:19
    بازدید هفته:4
  • بخش مربوطه :

داشتن جسم زیبا و ورزیده یکی از عاملهای باارزش آقایان برای زیبایی است. اکثر آقایان به علت کم تحرکی و رعایت نکردن رژیم خوراکی دارای چربی های اضافه ای در جسم خود هستند که چهره ناخوشایندی برای آنان ایجاد می کند. امروز می خواهیم در شیثار تمریناتی برای آب کردن چربی سینه در آقایان به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید

شیوه های آب کردن چربی سینه در آقایان

تمرینات پیشنهاد شده برای از بین بردن چربی سینه در آقایان

تمرین های زیر برای آب کردن چربی سینه در آقایان مورد تحقیق و تحقیق قرار گرفته و توسط کارشناسان تناسب هیکل خیلی پیشنهاد شده اند. تمام این تمرینات یک مطلب مشترک دارند و آن هم این است که بخش بالایی سینه را هدف قرار می دهند. امکان پذیر است سوال کنید چرا؟

تمریناتی برای آب کردن چربی سینه در آقایان

در پاسخ این سوال بایست گفت زیرا ما احتیاج داریم که چربی سینه در آقایان در بخش پایینی سینه و زیر نوک سینه، ابتدا کشش داشته باشند، سپس پیشرفت یابند و پس از آن آب شوند. انجام تمرینات برای بخش بالایی سینه ضمن اینکه سبب کشش بخش پایینی سینه می شود، در عین حال سبب پهن تر شدن ناحیه سینه می شود که نتیجتا منجر به دارا بودن سینه هایی صاف تر برای آقایان می شود. درنتیجه بدون احتیاج به توضیح زیادتر، اجازه دهید که به ۵ تمرین برتر برای آب کردن چربی سینه برای دارا بودن سینه هایی صاف و عضلانی نگاهی داشته باشیم.

پولاُوِر با دمبل

پولاُوِر دمبل یکی از تمرینات کلاسیک برای آب کردن چربی های سینه است که همیشه مورد تایید بدنسازان معروف نظیر آرنولد شوارتزنگر بوده و توسط آنان پیشنهاد شده است. پدر بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر با شور و هیجان خیلی از این تمرین حمایت می کند. یک نیمکت صاف را انتخاب کرده و پشت خود را روی آن قرار دهید.

– دمبل روش یا متوسط ​​را بالای سینه نگه داشته و آرنج خود را اندکی خم نمایید.

– دمبل را به آرامی نظیر عکس متحرک به پشت سر خود منتقل نمایید.

– اعتماد حاصل نمایید که این کار به آرامی انجام شده و شما کشش را در عضلات احساس می نمایید.

– این حرکت را ۳ ست با ۱۰ تا ۱۲ تکرار انجام دهید. مناسبتر است این تمرین ۳ بار در هفته انجام شود.

ورزش هایی برای آب کردن چربی سینه در آقایان

پرس دمبل با تخت شیبدار برای آب کردن چربی سینه در آقایان

پرس دمبل با تخت شیبدار یکی دیگر از تمرین هایی ست که برای آب کردن چربی سینه در آقایان
در بخش بالای سینه خیلی عالی بوده و در صورتی که به درستی انجام شود فشار
خیلی مناسبی به بالا سینه وارد می کند.

– بر روی نیمکت شیب قرار بگیرید. دو دمبل روش یا متوسط را در طرفین خود نگه دارید و دستانتان را به شکلی عادی حفظ نمایید.

– در یک حرکت انفجاری ( نه سریع!) دمبل ها را به سمت بالا ببرید (پرس نمایید) و
اعتماد حاصل نمایید که به سینه تان فشار وارد شده است.

– در زمان بالا بردن دمبل ها نفس را به تو داده و زمان پایین آوردن نفس را بیرون دهید.

– دمبل ها را به آرامی پایین بیاورید. زاویه نیمکت بایست در محدوده ۴۵ درجه باشد، اما این به خود شخص
نیز بستگی دارد. زاویه ای را انتخاب نمایید که بتوانید مناسبترین اثر امکان پذیر را در بالا سینه خود احساس نمایید.

– این حرکت را ۳ ست با ۱۰ تا ۱۲ تکرار انجام دهید. مناسبتر است این تمرین ۳ بار در هفته انجام شود.

تمریناتی برای آب کردن چربی سینه در آقایان

پرس سینه شیبدار با اسمیت

پرس سینه شیبدار با اسمیت نیز یکی دیگر از تمریناتی ست که برای آب کردن چربی سینه در آقایان
انجام می شود و یکی از مزایای این حرکت این است که شما در این حرکت مدلی حرکت
را می دانید و از آنجایی که وزن اندکی را بالا میبرید احتیاج به یاری کسی ندارید.

– یک نیمکت مرتب کردن شدنی را زیر دستگاه اسمیت قرار دهید.

– هالتر را طوری بگیرید که دستهایتان اندکی بیش از عرض شانه هایتان باز باشد.

– به آرامی هالتر را پایین بیاورید، اما اجازه ندهید که به قفسه سینه تان برخورد داشته باشد.

– هالتر را در یک حرکت انفجاری به بالا فشار دهید.

زمانی که هالتر را به بالا فشار میدهید نفس را به داخل داده و زمان پایین آوردن آن،
نفس را به بیرون دهید. این حرکت را در دفعات اول، سه ست با ۱۰-۱۲ تکرار در هر ست انجام دهید.

این تمرین را ۳ بار در هفته انجام دهید.

شنای شیبدار برای از بین بردن چربی سینه در آقایان

یکی دیگر از تمرینات ساده و کلاسیک برای آب کردن چربی سینه در آقایان ، حرک شنای شیبار است. این حرکت با شنای متداولی فرقی ندارد، غیر از اینکه پاها بایست بر روی یک میزان بلند نظیر نیمکت قرار داشته باشند.

– زمان شنا رفتن، اعتماد حاصل نمایید که پشتتان صاف باشد.

– دست ها بایست اندکی زیادتر از عرض شانه ها باز باشند.

– عرض شانه ها را مرتب کردن نمایید و عرض های متفاوت را امتحان کرده تا ببینید کدام یک برای شما زیادترین تاثیر را دارد. این حرکت را در دفعات اول، سه ست با ۱۰-۱۲ تکرار در هر ست انجام دهید

این تمرین را ۳ بار در هفته انجام دهید.

بد نیست بدانید چگونه از شر چربی شکمی خلاص شوید ؟

شیوه های آب کردن چربی سینه در آقایان

می توانید با ورزش دراز و نشست و دیگر ورزشهای شکمی ، از چربی دور شکم خود بکاهید ، البته تنها این ورزشها نقادراست به شما یاری کند . اگرچه چربی احشایی را می توان با رژیم و ورزش خوب کم کرد ، که این امر به کم شدن وزن کلی نیز یاری خواهد کرد . برای عدم موفقیت دادن شکم بزرگ بایست :

رژیم خوراکی سالم داشته باشید : زیادتر از خوراکی های دانه دار و گیاهی نظیر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، منابع گوشتی کم چرب و لبنیات کم چرب مصرف نمایید . چربی اشباع شده و گوشتهای پرچرب را از برنامه خوراکی خود حذف نمایید . پنیر و کره کمتری میل کنید ، در ازای آنان ، از ماهی و آجیل ،که چربی اشباع نشده دارند مصرف نمایید .

مقدار خوراکی را که در یک نوبت می خورید محاسبه نمایید : کالری نوبت های خوراکی خود را محاسبه نمایید . در منزل مقدار نوبت و بشقاب خود را کم نمایید . در رستوران خوراکی ی خود را با همراهتان تقسیم نمایید و یا اینکه نصف خوراکی ی خود را میل کنید و بقیه را به منزل ببرید.

فعالیت جسمانی را به برنامه هر روزه خود اضافه نمایید : برای بزرگسالانی که از تندرستی عمومی برخوردار هستند ، فعالیت بدنی هوازی متوسط پیشنهاد می شود. نظیر ١۵٠ دقیقه پیاده روی تند در هفته و یا ٧۵ دقیقه فعالیت هوازی در هفته ،که منجر به بالا رفتن ضربان قلب شود نظیر دویدن . به علاوه تمرینهای قدرت بدنی نیز ، دو بار در هفته خوب است . اگر می خواهید زیادتر وزن کم نمایید و به فیتنس دست یابید ، به ورزش زیادتری احتیاج دارید . برای کم شدن وزن و پیشگیری از بازگشت آن ، برنامه ای را در پیش بگیرید که هفته ای ١ کیلو گرم کم نمایید . حتماً در این دوران با دکتر مشورت نمایید .

بهداشت نیوز و شفاجو

نام فایل توضیحات رمز لینک دانلود
برچسب ها

  • آخرین مطالب
  • پربازدید ترین
  • سایر مطالب
عشق به کتاب

عشق به کتاب

امید داریم از ما راضی باشید دانلود pdf کتاب

لینک های مهم

لینک های مهم

فعلا خالی

توضیحات

توضیحات

در حال ساخت

تماس با ما

تماس با ما

از طریق قرار دادنپیام در تلگرام با ما در ارتباط باشید آیدی : yashar_0007 با ما در ارتباط باشید